K24 trail | 24KM

Dolžina in A+/D-: 24 km / A+990m /D-990m
Časovni limit: 6 ur
Štartnina: do 20.7.2021 – 40€

POMEMBNO: Pri plačilu v polje NAMEN PLAČILA obvezno vpišite progo, ter ime in priimek tekmovalca (npr. K24-24km Ime Priimek)!

K24- 24km trail smo naredili konec leta 2019, v želji, da bi tek po gozdu in hribih približali širši množici navdušencev, katerim sta zaenkrat naši 50km in 100km tekmi še prevelik zalogaj.

Opis poti:

Start tekme bo 7.8.2021 ob 8.00 pred kulturnim domom v Črni na Koroškem. Pot nas najprej pelje do Plečnikovega spomenika v centru Črne, kjer zavijemo desno proti Mežici. Po dobrem kilometru »asfaltiranja«, zavijemo levo v smeri Pikovega, nato pa po 100m desno, kjer zavijemo  na stezo, ki nas popelje do vhoda v jamo. Ko si namestite čelno svetilko (OBVEZNA OPREMA) in po potrebi vzamete čelado, se začne največja posebnost našega teka, saj boste kar 6km pretekli po opuščenih rovih podzemlja Pece. Ko opravite s podzemljem Pece, vas čaka prvi del vzpona proti Peci, ki vodi iz Mežice proti Pikovemu. Po približno 2,5 km vzpona iz rudnika do »A droga«, se pot nato poravna in že ste na prvi okrepčevalni postaji pri karavli (Tito) in za vami je že 13km. Sledi še zadnji konkreten vzpon na tekmi in po 2 kilometrih prispete do najvišje točke na tekmi Tomaževe koče, ki se nahaja na 1345 mnm. Sledi spust po stezicah do naselja Mitnek pod Peco, kjer sledi kratek odsek makadamske in asfaltne ceste, nato pa še slabe 2 kilometra vzpona po makadamski cesti do Pikovega, kjer vas bo pričakala še druga okrepčevalna postaja. Ko bo za vami že 19 km poti, sledi nagrada, saj boste pot nadaljevali po naši t.i. Zdravilni poti med vresjem in borovnicami. Na desni boste lahko opazovali Peco, na levi Uršljo Goro, na koncu grebena, ko je pred vami samo še spust v dolino, pa boste zagledali Raduho in Olševo za njima pa še Kamniško Savinjske alpe. Po dokaj strmem zadnjem spustu, prispete do naselja Pristava in po slabih dveh kilometrih asfalta prispete do cilja pred kulturnim domom Črna.

Oprema tekmovalca

PRIMERNA TEKAŠKA OBUTEV
REZERVNA OBLAČILA
POHODNE PALICE
ZAŠČITA PROTI SONCU (SONČNA KREMA, KAPA,…)